torstai 19. syyskuuta 2013

Rhodoksen ostokset!

Vihdoinki saan aikaseks laitettua kuvia mun ostoksisra Rhodokselta ja ihan muualtaki.
Ur&Bennistä hopee kello tarjouksessa 29,95e ja käsikoru oli tarjouksessa 3e.
Etin jo Rhodokselta kelloa, mutta sieltä ei löytyny sellasta minkä oisin halunnu.  Onneksi kuitenki tää kaunokainen löyty willasta <3!
 
Tää mekko on H&M :ltä ja ostin tän siis ennen matkaa hintaa tällä tais olla 14,95e.
Tänään käytiin willan villityksissä ja sieltä löyty pari juttua.
 Pinkki tuubitoppi Vero Modasta oli alessa niin makso vaan 5e.
Katoin jo lehdestä että Onlyssä on nahkatakki tarjoukses 29,95 ja sehän sieltä löyty. Toi oli tosi  kiva kun siinä on kankainen selkäpuoli ja on vähän erinlain näkönen ku mun muut nahkatakit.
 Yks tosi erikoinen juttu tossa takissa oli kun siinä on rautalankaa tai jotain vastaavaa tuolla kauluksen reunoissa. On tosi hankala näin selittää mutta enpä oo ennen moista nähny.
 Ihan perus korvikset Ur&Bennistä 3,99 tarjouksessa.
Mun tarkotuksena oli ostaa jo Rhodokselta beige tai valkonen nahkatakki, mutta sieltä ei löytyny sellasta kun halusin, mutta kun multa jäi sieltä käyttö rahaa niin menin käymään willassa seuraavana päivänä ja sietlä löyty New Yourkerista beige nahkatakki 39,95e.
Tässä näyttää ehkä enemmän harmaalta mutta ei se oo ihan noin harmahtava.
Sitten vihdoin niihin ostoksiin mitkä ostin Rhodokselta.
Lentokoneessa kun on se lehti mistä voi ostaa tuotteita ja ne saa sitten paluu lennolla. No tää Policen hajuvesi oli siinä lehdessä ja makso muistaakseni vaan noin 25e. Mulla ei ollu sitte minkää laista hajuakaan että onko tää hyväntuoksunen, mutta oon joskus lukenu monien blogeista että ne on pitäny tästä. Toki lukihan siinä lehdessä että minkä tuoksunen mutta ei se mulle mitään sanonu. Mutta kuitenki päätin ostaa ku aattelin että ei se haittaa sitte jos en tykkää kun ei oo kallis. Mun onneks tää oli hyvän tuoksunen eikä tullu tehtyä turhaa ostosta vaikka aika riskihän se on ostaa hajuvesi ilman että tietää miltä se tuoksuu mutta nyt kävi hyvä tuuri onneks (:!
 Ihan vaan musta pitsi paita. Nyt en kyllä muista minkä hintasia nää kaikki vaatteet oli mutta oisko tää ollu 16e ehkä en oo ihan varma :D Ja tää oon ostettu niistä sellasista basaareista.
Musta jakku 24,99. Toi oli tosi kiva kun on joustavaa materiaalia niin tosi mukava päällä ei oo sellanen virallisen tuntunen.
 Vaaleen harmaa Conversen huppari 25e
Ja tietenki täytyyhän jokaisen turistin ostaa Jack Daniel´s toppi ja sitte me ostettiin vielä lisäks söpöt Jack Daniel´s shortsit.
Pinkki Conversen toppi ehkä 10e
Viimesenä ihan mahtava löytö meinaan toppatakki. Siis mikä voi olla vaikeempaa ennen talven tuloa kun hyvän takin löytäminen. Mä en ainakaan ikinä löydä hyvää toppatakkia ja lopulta tyydyn johonki ihan kivaan. No siellä ku kierreltiin kaupoissa ja mentiin Zaran ni sietlä löyty aivan ihana beige toppatakki. Nyt vaan ootetaan lunta ja pakkasia taino takki oottaa mä en niinkään sitä kylmää mutta sitä että pääsen käyttää tota takkii ni ootan jo! Kuva vähän muuttaa tota väriä ja saa jotenki ton takin näyttää joltain sametilta mutta joka tapauksessa iha se on. Toivotaan vaan ettei mun mieli kerkii muuttuu ennen sen käyttöön  ottoo :D Hintaa oli 79,95e.
 
Tällästä on tullu tällä kertaa osteltua. Tänään on tullu zumbailtua ja oltua salilla ja muuten oon taas vaan laiskotellu vaikka olis pitäny vissiin koulu juttuja tehä mutta jostain syystä sitä innostusta ei vaa löytyny. Koitan jospa saisin huomiselta asu kuvat pitkästä aikaa.
 
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: