sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Hius juttuja!

Kyllä ite ainaki huomaan kun ulkona keli on sumunen ja synkkä ni kyl se ainaki muhun vaikuttaa. Kesäsin on itekki pirteempi ku keli on ihana toisin ku tää keli ei kyllä ainakaa mua piritstä. Toki on syksylläkin tosi kaunista sillo kun ei sada tai oo synkkää ja usvasta.
Tänää aamul tai no päivällä oli tosi kiva keli mutta se muuttu kyllä nopeesti. Ku lähin paisto aurinko ja sit alkoki vähä tihkuttaa mutta aurinko paisto silti onneks mutta lopulta se kaato sade taas tuli. 
Kävin tänää Sanin kaa nopeesti eillassa ostamassa hiusjuttuja. Hyvinkää willassa sellasessa liikkeessä kun Clips oli 3+1 eli ota 4 maksa 3. Ja kappas vaan mä käytin tarjouksen hyväks vaikka piti mennä ostamaa vaan lakka. 
 Schwarzkopfin latvasuoja. Oon käyttäny jo pitkään tätä ja oon  kyllä ollu tyytyväinen. Oon kokeillu muitakin saman kaltasia mutta tästä oon tykänny eniten. Ja tää ei oo ees hirveen kallis varsiinkaan kun oli nyt tarjoukses 7,90 muistaakseni maksaa normaalisti  jonku 10-12e.
 Rockaholicin silottava muotoilu aine. Tätäkin oon käyttäny jo ennen ja loppu niin ostin uuden. Tääkin oli tarjouksessa vaan 8,90e.
 Rockaholicin hiuslakka jossa on lämpösuoja ja on ihan paras käytän tätä varsinki sillon ku kiharran. Tääkin oli onnkes alennuksessa koska ei mikään halvin lakka muuten mutta nyt oli vaan 13,90.
 Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä kiiltosuihke. Tää niin ihanan tuoksusta sellanen toffeen tuoksu ja on tosi hyvä varsinki ton lakan jälkee kun siitä jaa niin mattasen näköset hiukset.
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: