keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Hölläilyä!


Oon vaan laiskotellu koko illan ja ollu vaan. Sain mä onneks aikaseks mentyä tänään salille Sanin kaa että oon mä sentään jotain tehny. Mut ihan ensiks pari kuvaa sunnuntailta kun mentiin syömään medariin.
 Jakku Rhodos
Farkut Bikbok
kengät Spirit Store
Otetiin parit kuvat Samustakin (mun isoveli) :D
Ostin tossa viime viikolla kaks reeni paitaa. Löysin nää ihan vahingossa ja ostin ku oli alessa. Valkonen makso 4,95 ja pinkki 9,95 eli ei ollu kalliita.
 Sitte tähän päivään sen jälkeen ku tulin salilta kotiin oon vaa löhöilly.
 Tein kasvonaamion. Ja koitin tehä näille kamaluuksille jotain kun mulla ei oo rakenne kynsiä tällä hetkellä ja ajattelin olla jonku aikaa ilman, mutta saa nähä kauan kestän näitä. Sillä en yhtää tykkää mun omista kynsistä ne on niin lyhyet ja kamalan malliset.

 Mutta on ne nyt ehkä vähän paremman näköset näin ku ilman mitään.
 Kun käytiin kaupassa ostin Cosmon ja tässä tää ilta sitte onki menny ku oon vaa hölläilly (:
Huomenna aamulla pitäis jaksaa mennä Kemian tukkariin ja sen jälkeen mulla ei site oo tuntia kun se on peruttu, joten lähetään varmaanki pauliinan kaa käymään willa villityksissä. Kattomassa vähän mitä siellä on alessa. Menkää ihmeessä muutki käymään jos sieltä vaikka löytyis jotain kivaa alesta. Pari juttua oon kattonu jo etu käteen mitkä haluisin ja on ihan hyvässäki alessa. Ensi viikolla mulla alkaa taas koeviikko ja pitäis varmaan jaksaa alkaa pikku hiljaa lukemaan mutta ehkä sitten huomenna tänää en jaksa tehä mitään. Tajusin muuten tossa että en oo ottanu teille kuvia mun rhodoksen ostoksista enkä mun ihanasta kellosta jonka ostin viime viikolla mutta koitan loppuviikosta saada aikaseks laitettua niistä kuvat ja tehtyä ehkä jotain muuta kivaa teille tänne !
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: