lauantai 24. elokuuta 2013

Huone remontin jälkeen!

Vihdoinki saan tän teille tehtyä meinaas videon mun huoneesta sen remontin jälkeen. Eihän siitä remontista oo ku ikusuus :D No kukaa tuskin enää muistaa millanen mun huone oli ennen ni tässä vähän kuvia ja vanha video muistin virkistämiseks. Mun huoneessa oli paljo pinkkiä ja no näytti vähän pikku tytön huoneelta (:
Pinkki seinä maalattiin harmaaksi ja muut seinät maalattiin uudestaan valkosella. Koristeista suurin osa on ikeasta. 
 
 

 
Ite tykkään uudesta huoneesta tosi paljon, vaikka mun huone onki aika pieni ni nyt se on kyllä kiva! Huomenna mä suuntaan kohti helsi-vantaata. Kun me lähetään Rodokselle Sanin ja äitin kaa!! Nii ihanaa ainaki lämmintä on luvattu. En oo ennen käyny Rodoksella joten ihan kiva päästä uuteen paikkaan. Kävin tänää Anttilasta ostamassa järkkäriin uuden objekstiin Tamronin AF70-300mm niin pääsen silläki siellä kuvailemaan. Uskoisin että kuvia tulee paljon otettua ja postailen teille heti ku mahdollista.
 Xoxo Marty

2 kommenttia:

Kiitos kommenteista! (: