keskiviikko 14. elokuuta 2013

Lasy Day

Hyi ku ulkona on ollu kauhee ilma kun vaan satanu , mutta toisaalta kiva ku sain tekosyyn vaan laiskotella ja köllötellä kotona. Meil oli jo koulussa ihan sika kylmä niinku sisällä ja olin koko päivän ihan jäässä :/ Lähin koulusta vähän aikasemmin ku mulla oli ripsi aika. Nyt on taas räpsyt !!  Ku pääsin kotiin lösähdin sohvalle viltin alle kattomaan täykkäreitä ja siinä mä sitte vaa laiskottelin melkein koko päivän. Kunnes sit äiti pyys mua käymään sen kaa H&M:llä ja sieltä sain yhen paidan näätte ehkä huomenna sen. Ja sitte sain mun ihanimmat löhöily haaremi housut Carlingsista. Oi ne on vaan niin ihanat mutta nekin näätte vasta huomenna :)
Ja koska ulkona sato vettä ni asu kuvat on nyt näin peilin kautta otettu.
 Koulussa mulla oli kyllä hiukset auki mutta sitte ku olin kotona ni oli jo ihan märät ni laitoin kiinni ja mulla on tosiaan se "tuuhennus ponnari".
Housut Dr Demin 
Paita Vero Moda
Farkkutakki Halonen
Ainiin sainhan mä jotain aikaseks ku tuunasin mun kalenterin minkä siis tosiaan me saadaan aina joka vuoden alussa.
 Näin illalla en saanu parempaa kuvaa, mutta laitan vaikka vielä huomenna.
 
(edestä)
 
(takaa)
 
 
Xoxo Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: