tiistai 26. helmikuuta 2013

The sun is shining!

Oo must on niin ihanaa ku aurinko paistaa heti on paljo keväisempi fiilis. Ja ei millään jaksais oottaa kesää no onneks siihen ei oo enää pitkä aina! Ja yllättävän paljon toi aurinko myös lämmittää. Heti tuntuu ettei oliskaa nii kylmä. Ja onhan nyt toki ollu vähän lämpimämpää ja mikäs vois olla sen parempaa. Illalla kyllä huomaa kans miten päivä on pidentyny, mutta kyllä et aurinko myös nopeesti laskee. Et sitku pimee alkaa tulla ni se tulee aikas nopeesti. Mutta joo tänää pääsin vähän aikasemmin koulust ku mulla oli vika tunti peruttu! No ku olin päässy kotona käymään ni lähinki sit jo tekee töitä äitin työpaikalle. Ei se mitään ihmeellistä työtä. Jotain mitä lie sit ikinä onkaa mut ihan kivaa. Äiti heitti mut sit siitä tallille. Nyt oon niin poikki ja väsyttää ihan sikana. Ainii sainhan mä vähä kynsiä laitettua illalla. Ei nyt mitkää hirmu kummoset tollasest vaan ((: Päällä mulla oli vaan uudet Dr demin farkut, musta pitkähihanen ja Onlyn farkutakki mistä oon ite leikannu hihat joskus pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: