lauantai 16. helmikuuta 2013

Finally it is here!<3

En taaskaan pääse koneelle tai jaksa mennä joten puhelimella taas,heheh (: Tänään oon ollu niin poikki, mua on väsyttäny koko päivän. Eilen oli vanhojen tanssit ja ensin ne tanssi meijän koululla eli siis sveitsin lukiolla. Ja sitten illalla kun oli kaksi näytöstä martissa niin oltiin ykkös näytöksessä narikassa töissä ja kakkos näytös me mentii sitte kattoo. Se oli ihan hirveetä olla siinä narikassa, kun ihmisiä vaa tuli ja kaikki toi takkeja.... Äääh se oli iha kauheeta säätöä koko ajan. No onneks se sit rauhoittu ku tanssit alko mut sit ku ne loppu ni taas hirvee kaaos. No onneks sen jälkee päästii kattoo 2 näytöstä. Oli ihana kattoo ku tytöt oli ku prinsessoja ja pojat prinssejä XD Siellä oli tosi ihania mekkoja ja kampauksia. Nyt vaan kauhee odotus että ois omat vanhat. No enää vuosi!! Ja tietenkin sen jälkeen huimat jatkot. Niitä odotellessa((: No ku lähettiin sieltä martista nii aloin ettiä mun puhelinta ja se on siis lähes aina hukassa. Joten tytöt on tottunut vastaamaan no "kyllä se on sun laukussa". No sit Salla soitti siihen ni tällä kertaa se ei ollukaan siellä vaan oli jääny marttiin :D Joten eikun takasin hakemaan mun puhelinta sieltä. Ja onneks huomattiin sillon sillä se ketä oli löytäny sen sano sillon että kaikki on kohta lähössä sieltä. No onneks sain mun vauvan takas! No mikä kruunas vielä mun illan toheloinnit oli kun illalla kotona hävitin mun toisen piilarin. Kaikkeen sitä pystyykin. No mutta vihdoinkin se kauan odotettu LOMA alkoi. Meen tänää viettää iltaa kavereitten kaa. Ja torstaina me lähetään laivalle!!! Tänään on rillit päässä kun en viitti aina piilareita pitää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: