keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Joulu fiilistelyä!

On niin kamalaa ku maassa ei oo lunta ja jouluun on kuitenki enää 6 päivää. Toi ilma on nii masentava eikä yhtään joulunen ..
No onneks joulu fiiliftä voi tulee muustaki ja voi joulun tuoda sisäänki meinaan löydettiin Liinan kaa Clas ohlsonista ihana piristys tuomaan joulu tunnelmaa. Mulla ei oo vielä oikeen ollu joulu koristeita mun huoneessa muuta kun iha kynttelikkö vaan, mutta nyt se sain pienen silauksen joulua.

 Pääsi kauniisti lipaston päälle piristämään. Hintaa tolla oli 8,99
Kamalan nopeesti aika menee just puhuttiin koulussa kuinka vasta juhlittiin uuttavuotta 2013 ja taas se vuosi vaihtuu ja ens vuonna täytänki jo 18 :o Huui että ihan kiitää aika silmissä hyvä jos tahdissa pysyy. Musta on niin ihanaa ku loma alkaa perjantaina saa nukkuu pitkää ja tehä mitä lystää. Oioi sitä odotellessa enää kaks koulu päivää pitäis pinnistellä!
Mulla on vielä lähes kaikki joulu lahjat ostamatta oon tasan kaks lahjaa ostanu ja monta vielä pitäis ostaa. Mä tykkään kyll ostaa muille on lahjoja on kiva ku muut tulee hyvälle tuulelle, mutta toki on lahjoja kiva saadakki. Joulu on kyllä yks mun lemppari juhlista yleensä jouln järkestelyjen aikaa ihmiset saattaa olla vähän kiireisiä ja jopa stressaantuneita. Mut kyl mä ite oon huomannu et joulu saa ihmiset hyvälle tuulelle ja lempeemmiks. On vähä niinku "Rakkautta ilmassa" kaiki on läheisten kanssa tai kenen kanssa sitte joulua viettääkään. Jokaisella on oma tapa viettää joulua toiset perheen kassa toiset rakkaan tai ystävän ei sillä oo väliä pää asia on että voi nauttia joulusta!
 Tässä on vielä loppuun parit kuvat Mikun ylppäreistä!(:
 
 
Kaikki koolla 
Samu Miku ja minä 
Kaikilla taitaa olla kamera vähän hukassa :)

Xoxo Marty

2 kommenttia:

Kiitos kommenteista! (: