maanantai 18. maaliskuuta 2013

Last week !

Viime viikko meni taas niin vauhdilla ettei mitään rajaa. En oo saanu siltikään oikeastaan mitään aikaseks.  Oon vaan ollu kavereitten kaa,tehny koulu juttui ja ollu salilla. Eli ihan perus juttui. Mut aattelin tälläi pikasesti kertoo viime viikosta. Näil joillain kuvilla mitä tuli otettuu.
 Viime tiistaina mulla päällä tommonen musta pitsi paita ja ihan mustat Drdeminit ja sitten tollanen farkku takki mistä oon ite leikannu hihat pois.
Koulus oli vähän tylsää...

Meijän piti alun perin mennä tollon kuvailee ku oli niin hyvä ilma mut ei sit keritty. En nyt muista oisko tää ollu joku keskiviikko tai torstai, Eiku nii tää oli keskiviikko, kun illalla rupesin väsää juustokakkuu ku tuli vaa sellanen fiilis et vois leipoo jotain. Ohje millä tein on täältä.
Ite käytin pohjana Digestivejä :P
En oo ennen tehny tollasta juustokakkuu mut must toi oli kyl ihan hyvää :P
Sitte tuliki torstai jollon willaan aukes BikBok ! :3 Ni tottakai tytöt säntäs suoraan koulusta tsekkaamaan millanen se on.

Avajais päivänä siellä niin hirveesti porukkaa niin pienessä myymälässä et ei jaksettu jonottaa niitä jonoja sovitukseen. Eikä siellä oikeen pystyny mitään kattomaankaan. Nii päätettiin että tullaan takas jonain toisena päivänä kun siellä on kaikki -30% mut ne kesti sunnuntaihin asti. Mul tuli ihan hirvee kiire kun tuolla meniki vähän enemmän aikaa kun piti ja oltiin menossa syömään medariin kun mun veljellä olis synttärit launtaina mutta äiti lähti lappiin sillon ni mentiin sitten jo torstaina syömään. Meitä oli meijän perhe ja mummi ja vaari.
Kotona vaihdoin äkkii vaatteet ja laitoin vähän hiuksia. Eipä mulla ollu siinä ku vajaa puol tuntia aikaa ni ei mitään ihmeellistä saanukkaa aikaseks :D
Laitoin noi mun H&M korkkarit.
 Alkupalaks söin valkosipuli patongin.
Pääruuaks kanapastaa.
Jälkkäriks pätkis suklaa kakun toi oli kyl tosi hyvää :P
Illalla mentiin vielä mun veljen kaa salille. Aluks meinasin et en varmana lähe mut menin sit kuitenki.
 Perjantaina mentii kattoo mun serkkujen ja isovanheoien ja meijän perheen kaa sellasta sirkusta. Sen nimi oli joku Alegria. Sieltä ei saanu ottaa kuvia joten siks ei oo kuvia sieltä :/ Mut se oli kyl tosi hieno!
Mun veli tuimana junassa, tais kuunnella aika tarkkaa :D
Lauantain lähettiin sitte törsäämään kaikki lahjakortit ja muut rahat ja päästiin käymään BikBokissa kunnolla, nyt näki jo vähän mitä siellä oli ja pääs sovittaakin. Sitku oltiin siinä 6 tuntii osteltu ja kierrelty me mentiin Sanin kaa salille ja sen jälkeen syömään kulmikseen.

Söin kulmansalaatin. Mulla ei oo viel kuvii ostoksista mutta ne saatte huomenna.
Illalla vietettiin kavereitten kaa iltaa meijän iskällä!
Ja sunnuntaina en sit tehny oikeen mitään kuhan laiskottelin :D 
Tänää mulla oli yks uusista vaatteista päällä.


 Koulussa oli niin tylsää ja pääsin vasta neljältä :(


 Mutta joo siinä oli mun viime viikko "pikasesti" :D Otan huomenna päivällä tai aamulla kuvat niistä vaatteista niin laitan ne vaikka kuolusta puhelimella, koska muuten varmaa unohtaisin tai en kerkeis ku vähä kiire huomenna.
<3;Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: