perjantai 23. marraskuuta 2012

Muodonmuutos!

 
Muokkailtiin vuokon kanssa mun blogin ulkoasaua. Taino oikeastaan vuokko muokkas ja mä raivosin vieressä antelemassa ohjeita. Katastrofihan siitä tuli, kun toinen huutaa vieressä toisella ja toinen raivoo takas. Nyt oon kyllä ilonen kun blogin ulkoasu saatiin valmiiksi, koska se oli ihan järkyttävä jopa pariin otteeseen tän päivän aikana kun kaks blondii pääs säätämään.
  No saatiin me jotain aikaseks tällänen:
 
 
Blogista tuli ulkoisesti vähän pinkki (: No mutta mikäs siinä. No on nyt pakko myöntää, että oon ihan luuseri kaikessa mikä liittyy tietokoneisiin ja itteltäni ei ois ikinä onnistunu mikään niinkään "yksinkertainen" , kuin bannerin muokkaaminen. Joten suurkiitos ihanalle Vuokolle !
Ja samalla opin jotain niinki maagista, kuten että miten biisin saa tollain kaposeksi !
Samalla kun halusin selailla netistä kaikkia söpöjä kuvia, mistä vuokko ei ollu niin innoissaan ku mä (kun pieni lapsi karkkikaupassa).
Olisin löytänyt vaikka miljoona jos olisin halunnu, mutta ajattelin vähän aatella mun lukemista kun meillä on huominen koe päivä plääh. No tässä joitain ihania kuvia joita bongasin.
Niin sulonen ettei mitään rajaa. Oon siitä lähtien ku pääsin ripille ni halunnut sylikummiksi, mutta ei oo sukuun syntynyt pikkusia.



 Tästä tuli jotenkin niin joulu fiilis. Ja mä kun oon kauhee joulu intoilija.
 
 Söpönpää ?
 Unelmien auto.

 Nyt on tullut joku tatuointi into. Moni tuttu on ottanut ja itse on jonkin aikaa siitähaaveillut, mutta äiti ei anna ottaa. Ainakaan vielä. Haluaisin esimerkiksi ranteeseen tuon kyseisen tekstin. Tai nimettömän sormen "sisäsyrjään"tai en tiiä voiko niin sanoa. Mutta vaikka se onkin aika huomaamaton paikka niin jotenkin haluisin itse siihen jonku merkkaavan yhden sanan.

 

5 kommenttia:

  1. uuuu onpa muute hieno banneri ;)

    VastaaPoista
  2. marty toi biisi ei oo tossa kaposena !:D

    VastaaPoista
  3. Kiitos vuokko(; Ja huomasin ittekkin, että se ei tullukkaan sellasena kaposena ups :D Kiitos(: Ja en kyllä harrasta (:

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: