torstai 1. marraskuuta 2012

Here again!(:

Moikka taas pitkästä aikaa. Tosiaan Turkin matka meni hyvin ja teen siitä postauksen viikonloppuna kun sillon on vähän enemmän aikaa. Musta tosiaan ei oo kuulunu tällä viikolla koska meijän netissä on joku vika ja se ei toimi. Mä oon taistellu sen kaa tässä koko viikon ja se ei vaan jostain syystä haluu toimia !:/ Toivotaan että se alkais toimimaan koska ois kiva saada teillekkin tänne jotain kuvia sillä vähän tylsän näköistä pelkkä teksti. Aluks jo meinasin että no ehkä yritän huomenna uudestaan mutta kun ei siitä voi olla sata varma toimiiko se huomennakaan niin päätinpä sitten tehä teille puhelimella teille ees jonkun laisen postauksen(: Mä kyllä yritin saada laitettua kuvia ku tää käski lataa Google+ ohjelman ja sen avulla sitte jotenkin mutta en mä ihan tajunnu no yritän opetella sillä ni on sitten joku mahdollisuus postailla. Mut jos se netti ei nyt ala toimimaan niin kyllä mä jtn keksin.   Mutta asiasta toiseen musta oli ihana palata Turkista lumiseen Suomeen. Vaikka talvella on kylmä ni lumesta mä kyllä tykkään. Kun pääse laskettelemaan ja mun mielest on kivaa ku on valkonen maa :)) Mutta tälläsiä alku talven ja sitten niitä loppu talven kelejä kyllä vihaan. Kun sataa räntää ja on niin märkää että kaiki kengät kastuu ihan märiksi. Mutta toivotaan että sitä lunta nyt tulis kunnolla ja saataisiin valkonen joulu. Mitenhän joulu yhtäkkiä tuli puheeks no nyt taitaa olla tän tytön aika mennä nukkumaan. Huomenna koitan saada teille kuvia ja jos tekstistä löytyy jotain ihme sanoja ni se on mun puhelin ku tää korjaa kaikki virheet automaattisesti. Hyvät yöt kaikille <3(:

1 kommentti:

  1. Haastettiin sut pieneen haasteesen! Käy tsekkaamassa meijän blogista(: http://underastarry.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista! (: