maanantai 19. marraskuuta 2012

Monday again!

Heissan (:
Tänään ei oo menny päivä ehkä ihan niinkuin piti. Olin siis niin kömpelö että häpeän silmät päästä. Kävelin koulun pieniä portaita ylös ja sit yht äkkii mun jalat meni ihan ristiin ja olin polvillani siinä koulun tasanteella. Voisiko nolompaa mua nolotti siis ihan kauheesti. Ja kun siinä on sellaset tuolit ja jotku istu siinä ni ne sai varmaan päivän naurut :D
No onneks loppu päivää kohden pysyin pystyssä. Loppu päivä meni koulu juttuja tehdessä ja tallilla.
Mun isäpuoli tuli tänään barelonasta ja toi sieltä tuliaiseksi mulle tobleronea.
 Mummilta sain ihan muuten vaan Chanelin rasvan kun se ei itse käyttänyt tätä ja oli aikas uusi. Oli tosi ihanan tuoksunen ja muutenkin tosi hyvää.
Suurin piirtein näillä mentiin tänään. Kuva on eiliseltä kun mietin mitä puen. Oli vain toiset housut jne (:
Hyvää yötä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: