keskiviikko 27. elokuuta 2014

Vilahdus kesästä!

Pitkästä aikaa sain kerättyä itteni tietokoneen ja blogin ääreen! Kesäloma meni pääasiassa viikot töissä ja viikonloput kavereitten kanssa. Eka kesälomaviikko mulla oli lomaa ja samoin myös kesäloman vika viikko. Vaikka työ viikon jälkeen olinkin aika väsyny ni tuli sitä silti bailattua ja käytyä muutamilla festareilla. Mökkeily jäi tältä kesää aika vähälle, mutta pääsin mä onneks edes yhtenä viikonloppuna mökkeilemään kavereitten kanssa.
 Suklaa mansikoita tyli syötyä kesän aikana talvenki edestä nyt jaksaa taas ootella ens kesään :p Ja tulihan sitä terdelläki jonku verran istuskeltua. Heinäkuun mieleen jäävin taphtuma oli ehkä Pipe festivaalit. Sain sovituks töistä perjantain vapaaks joten lähettiin heti torstaina mun työpäivän jälkeen joskus kolmen aikoihin ajelemaan kohti himosta. Meil oli kahentoista hengen mökki varattu to-su. Kelit oli ihan super hyvät aurinko paisto ja oli tosi kesänen keli. Välillä tuntu kyllä jopa että ois vähä liiankin kuuma, mut ei saa valittaa kun kerranki oli lämmin(: Kuvia on sen verran paljo, että nyt iha sekalaisesti jotain kuvia meijän reissusta.

Toiset festarit missä oltiin oli Weekend festival, josta mentiin jatkoille Summer Heattiin mistä oltiin varattu Vipit. Jostain kumman syystä kuvat sieltä on kaikki tosi tärähtäneitä ja huono laatusia :/ 
Mulla ainakin oli kiva kesä vaikka aika vähän oli ihan vaa omaa aikaa, että ois voinu tehä mitä halus. Mutta sillonku sitä aikaa oli ni sillon oli kyllä tekemistäkin! Nyt pitäis saada ajatukset takasin kouluun ja kirjotuksiin. Vähän on motivaatio ollu mulla hukassa, että sitä ootellessa. Kesän aikana en kerinny lukemaan ja nytki oon aika huonolla menestyksellä saanu aikaseks luettua. Jostain pitäis vaan saada se energia lukemiseen ja kirjojen pänttäämiseen. Syksyn kirjotuksiin tota aikaa kaan ei enää ihan hirveesti oo tuntuu että ne vaan lähenee enkä mä saa mitään aikaseks :/ Suunitelmana oli, että kun koulu alkaa niin luen myös viikonloput että weekend festareittan jälkeen viikonloput on vaan pänttäämistä ja pänttäämistä no toisin kävi. Viime viikon torstaina päätettiin, että halutaan Cheekin Stadion keikalle ja hankittiin sinne sitte liput perjantaille. Ja oli se kyllä sen verran hyvä keikka että onneks päästiin. Ja kyllähän kaikki lukemisen voittaa (; Ihan heti ei uskois, että joku suomalainen artisti vois oikeesti rockaa stadionin, mutta kyllä nähtävästi voi!
Keikan alusta loppuun Cheekki vetä ihan täysillä ja sai koko stadionin mukaan tunnelmiin. Oli kyllä näkemisen arvonen keikka!
Launtai aamuna Jenna teki meille ihanan brunssin.
Sieltä löyty vaikka mitä ihanaa croisantteja, hedelmiä, marjoja, lettuja ja vaikka mitä herkkuja :) Nyt mä koitan saada itteni hetkeksi kirjan pariin, jos sais ees pari sivua luettua ni voi sanoo että oon tänään lukenu :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: