keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Hiihtämistä

Tänää pidettiin väli päivä rinteestä ja lähettiin hiihtää matkaa kerty 12,3 km. Ainoo millon tykkään hiihtää on täällä Levillä muuten se ei oo ihan mun laji. Mulle kyllä sanottiin että mulla ei oo minkäänlaista tekniikkaa mutta vaihtia oli omalla tekniikalla ja kyllä mulla kuulemma hyvä kunto on ku jaksan hiihtää mun "hiihto tavalla". 
Pysähdyttiin hiihto lenkillä kotaan paistamaan vähän makkaraa. 
Mahat täyteen ja takasin hiihtää. 
Kuuma tuli ja menin vielä laatu just ku olin ottamassa suksia pois jalasta ni nyt on sitte polvi mustelmilla ja kipee :/ Mut semmosta se aina välillä on ku sählää. 
Illalla mökillä taas saunaa löylyihin ja sen jälkee meillä oli ihan super hyvää ruokaa. 
Ite tehtyjä burgereita missä oli välissä semmosta revittyä possun lihaa. Mä en ny enää kykene muista mikä sen nimi oli. 
Huomenna me aateltiin suunnata johti yllästä ja mennä sinne laskee (: 

1 kommentti:

Kiitos kommenteista! (: