sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Korkeeta korkoa ja kokkailua!

Hiihtolomalla löysin pari ihanaa juttua! Biancossa oli loppuunmyynti ja sieltä jäi mukaan kengät.
 Toi valkonen karvapallo tossa reunassa koitti tunkea kuvaan :D
 David Andersenin korko kengät sulatti kyllä ainakin mun sydämmen! Salama vähän vääristää väriä mutta ihan piki mustat ne on. Oikeesti noi ois maksanu 129,95e mutta kun oli loppuunmyynti noi kaunokaiset makso vaan 10e. Ja kelleppä ei kelpais niin halvat korkkarit. En millään voinu vastustaa kiusausta, pakkohan ne oli ostaa. Toki noilla koroilla mä oon iha sika pitkä :/
 Kivasti paistaa ale laput kuvissa :D Näissä on vähän matalampi korko kun edellisissä kengissä. Näilläkin oli hintaa vaan sen 10e. Noitten oikee hinta oli 59,95.
Vihdoin ja viimein äiti suostu ostaa meille Dolce Gusto kahvikoneen <3 Satuttiin löytää Cittarista valkonen pingviini mallinen kone mikä oli tarjouksessa 39,95.
Pääsin heti herkuttelemaan ja tekee ittelleni kaakaota. Mä en oo mikään hirvee kaakaon ystävä ainoo kaakao mistä oon tykänny on se tazza kaakao. Mutta toi Dolce Guston kaakao on kyllä myös mun makuun :p
Innostuttiin viikonloppuna tekee ite bageleita.
 Alussa aateltii että tuleekohan tästä mitään mutta kun saatiin valmiiks ni ne oli jopa ihan hyviä!
 Väliin laitettiin valkosipuli tuorejuustoa, salaattia, kurkkua ja tonnikalaa.
  Tänää äiti haki postista paketin ja se oliki mulle :o
 Ku sain cosmopolitan tilauksen osana joulu lahjaa ni tää paketti tuli vissiin sit tilaaja lahjana. Lumenen meikki paketti: musta kajaali, ripsiväri, kynsilakka, poskipuna/aurinkopuuteri ja huulikiilto. No eihän meikkejä voi koskaan olla liikaa!
Käytiin viikonlopppuna willassa josta tuli ostettua pari juttua jopa jotain sellasta mistä oon aina sanonu etten koskaan pue päälleni :o No niistä myöhemmin lisäää (;
Huomenna pitää taas raahautua kouluun, eikun seuraavaa viikonloppua ootellessa :D
Toivottavasti teillä oli kivat viikonloput!

2 kommenttia:

Kiitos kommenteista! (: