maanantai 17. maaliskuuta 2014

30stm

Viime viikol lauantaista tuliki ihan hyvä päivä. Oltii hartwalilla kattoo 30 seconds to Mars keikkaa ja meillä kävi ihan älytön tuuri ja päästiin lavalle! Voisko muuta toivookaan(: 
Muistoks jäi kuva Shanon leton ja Jared leton kaa! Oli kyllä ihan sika hyvä keikka muistan ku olin viimeks 2008 vuonna niitten keikalla ku ne oli Suomessa ja katoin kateellisena ku jotku tytöt pääsi lavalla. No tällä kertaa ei tarvinu olla se joka kattoo vaa päästiin ite :o Oltii tuolla siis pauliinan, samun(veli), Antin(pauliinan veli) ja Miikan. 






Semmoinen ilta se hauskaa oli ja ei kyllä ihan heti unohdu. Niin ja törmättiin me siellä johonkin muuhunki....
Eilen otettiin pitkästä aikaa asu kuvia ulkona Sanin kaa. Ihana ku aurinko paistaa ja on lämpimämpi. Tosin ens viikoks on luvattu kylmää...:/ mutta se on sitte sen ajan murhe. 

Ticon asu kuvat xd
Mulla on nyt iskeny hirvee hinku pidennyksiin. Oon miettiny sinetti pidennyksiä, mutta en nyt oo vielä mitää päättänyt että otanko vai en ku se tulee aika kalliiksi. Toinen mitä oo mietintö on myös vähä lyhyemmät hiukset ei mitkä äly lyhyet mut lyhyemmät. Ihan vaaleet ja lyhyet vois olla vaan niin kivat tai sit pitkät ja vaaleet. Iha vastakohdathan noi on toisillee. Mua vaa se mietityttää että jos lyhyet ei ookkaa hyvät ja pidennyksissä se ku ne maksaa nii paljo. No onneks mulle ei oo kampaaja vielä vähän aikaan!
❤:Marty 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: