tiistai 4. kesäkuuta 2013

Ripsiä ja koruja !(:

Moikka taas pitkästä aikaa. Nyt pari juttua mitä oon tenhy kävin laittaa ripset vähän yli viikko sitte ja myös napakorun. Mua ärsyttää ihan sikana ku maksoin ripsistä 101,90€ ja nää on ollu mulla nyt viikon ja kolme päivää ja lähteny melkee kokonaan ja näyttää ihan hirveältä!!:/
No nyt varasin huollon muualta ni jos ne vaikka pysyis paremmin. Ja tosiaan napakorun kävin ottamassa vähän vajaa kaks viikkoo sitten hekalla. Niin ja ennen ku koulu loppu ni meil oli sellanen luonnontiede päivä ni sieltäkin kuvia ja sitten juhlittiin yhen kaverin synttäreitä ja ja .. Ainii olinhan mä naisten kympillä. Ja sitten juhlittiinki jo päättäreitä. Ja sinä iltana en kyllä ottanu yhen yhtä kuvaa :o Ja tärkein korjasin mun puhelimen näytön nyt se on ehjä taas <3 Ja nyt pitää pitää siitä hyvää huolta ettei mee enää uudestaan rikki. Mun loma on alkanu oikeestaan vaa olemalla rannalla ja sitten yhtenä iltana pelattiin beach volleyta. Elikkä ei mitään kummallista kuhan laiskottelua ja sellasta ennen ku ne kesätyöt alkaa. Ja nää kuvat tulee tähän loppuun ärsyttävästi kun puhelimella vielä postailen että saatte edes jotain kuvia kun kone ei oo vieläkään toiminnass(:

  Sain liinalta sen vanhan alotus korun  

                Ripset just laitettuna


Ripset nyt. Tää kuva ei kerro hirveesti mutta siis oikeesti mulla on ehkä pari haituvaa jäljellä!!-.-





Nää kuvat on sieltä luonnontiede päivältä. 




Grillattiin ku olin Aten & Pauliinan synttärit ja alempi kuva on seuraavan aamun brunssi :)



Kymmenen kilsan juoksun jälkee oli kyllä                 hyvä fiilis!

Keskiviikkona ku mulla oli vika koe ni Liina teki meille ihana aamu palan kokeen jälkeen.


Ja lauantaina käytiin syömässä Hiiloksessa äitin ja arton kanssa. Nyt kun kattoo näitä mun kuvia ni enpä oo paljoo muuta tehny ku syöny :D Ei vaiskaa oon mä mut en vaa oo saanu kuvia otetuks (: Jouduin poistaa tän puhelimen blogger sovelluksen ku se ei toimunu ja latasin sitte uudestaa ja nyt tässä saaki sitte jo kuvat mihin kohtaan haluu. Mutta se selvis nii myöhään etten jaksanu enää alkaa säätää mutta tiiänpä sitte ens kerralla(:
                     <3: Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: