maanantai 10. kesäkuuta 2013

Kuulumisia!

Heissan taas!(:
Taas on sunnuntai ja yks viikko menny tosi nopeesti. Mun huone on edistyny aika hitaasti koska oon ollu niin laiska kaikki tavarat lojuu kaikkialla ja en oo jaksanu laittaa paikoilleen ja osa vaatteista on vaa korissa kun henkarit loppu kesken. No mutta nyt oon onneks  parhaillaan autossa menossa Ikeaan, VIHDOIN!(: Ehkä saan vähän puhtia laittaa huoneen kuntoon kun saa vähän jotai uutta huoneeseen. Tarkoituksena olis löytää vähän sitä sun tätä mutta saa nähä mitä mukaan lähtee. Toivottavasti ainaki joku kiva taulu. Oon pitkään jo halunnu jonku aika ison taulu mun huoneeseen niin jospa sen nyt saisin. Mutta mun Ikean reissusta postailen vaikka huomenna ku näkee että mitä on tullu löydettyä ja kuvia ehkä vähän tullu otettua. No mutta nyt loppu viikon tapahtumiin. Torstaina mulla oli aamulla 17 vuotis hammaslääkäri tarkastus :/ 
Hyi en tykkää yhtään käydä hammas lääkärissä, vaikka tuskinpa kukaan tykkää. No onneks kaikki oli hyvin ja seuraavan kerran täytyy mennä vasta neljän vuoden päästä! No sit ku olin aamulla heränny aikasin hammaslääkäriin ni sain idean että teen brunssin tytöille. No siitä sitten lähin kauppaan ostaa tarvikkeita ja ilmotin sanille, pauliinalle ja heidille. Ku aluks oli suunnitelmissa että tekisin sen perjantaina mutta teinki sen torstaina. 




Kun Heidin piti vahtii sen pikku siskoo Nelliä ni mentiin Sanin kaa niitten mukaan uikulle ku Nelli halus uimaan. 

Sain just otettua kuvan ku Nelli hyppäs :D


 
                                          No siinä se torstai päiväkin sitte hurahti.
Perjantaina heräsin suht aikasin ja säntäsin tän näkösenä käymään willassa. Mun piti palauttaa yks koru Cubukseen. Oli jo yhen sellasen palauttanu kun se oli rikki ja sain rikkinäisen tilalle ni en nyt sitten enää ottanu uutta vaan palautin sen. Kun en jaksanu enää ravaa siellä. Sit kävin hakee meille kotii arnoldseja :P
Sitten kotii syömää aamupalaa ja herkuttelemaan. 

Päivällä menin sit äitin kaa "lounaalle" salaatille. 
Käytiin Hyvinkäällä Corner Caféssa. En ollu ennen käyny siellä mutta oli kyllä ihan hyvää kun normaalisti käydään kulmiksessa. Toivottavasti teilläkin oli kivat viikonloput(:
                                                       <3:Marty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: