sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Ikea reissu!

Perjantaina siinä puol yhen aikaan suuntasin iskän kaa kohti Ikeaa. Iskä oli sattumalta menossa just perjantaina Ikeaan ni menin sitten sen mukaan. Mitään ihan hirveen ihmeellistä en sieltä ostanu jotain pientä ja no yhen vähän isommankin (; 
Osa ostoksista on iskän ja ne sattuuki sopivasti olemaan tossa päällä :D Ensin viikon alussa teen sitte postausta mitä ite sieltä ostin(: Tänään juhlittiin mun veljen synttäreitä ku se täyttää 22! 
Äiti teki coca cola juusto kakkua ja marja piirakkaa ja mä leivoin suklaa kakun. Ja näitähän taas jäi yli ni onki sitte ens viikolla melkonen kiusaus että malttais olla syömäti 🙈 Taitaa jäädä vaan haaveiks ;D Pitkästä aikaa pidin taas silmälaseja ku ne on tässä jonku aikaa ollu hävöksissä mutta nyt löysin ne kun siivosin mun kaikki kaapit! En tykkää oikeastaan pitää niitä kyllä muutenkaan koska mun mielestä mulle ei vaan sovi lasit. Joillekki lasit sopii tosi hyvin mutta ku mulla on aika pienet silmät ni jotenki ne vaa ei istu mulle ja musta tuntuu et mun silmät kutistuu entisestään. 
Onneks joku sentään söpöilee aina kuvissa! Pitkästä aikaa sain aikaseks lähettyä koiran kanssa lenkille oikeen ajan kanssa ilman et koko ajan piti miettiä että mitä pitäis olla seuraavaks tekemässä! Jouduin nyt tekemään tän postauksen puhelimella kun kuvien siirtämisessä koneelle menee ikuisuus :/ Hyvät yöt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! (: